Po tom, co jsme dopracovali Carcassonne věž, vzniklo několik požadavků na podobnou věž pro hru Karak od Albi. Díky kvantu předchozích zkušeností (a zpackaných prototypů) jsme už mohli jít na jistotu a plně se věnovat tématické výzdobě alá dungeon. Nahodili jsme na ni tedy kamenné zdivo a abychom nezanedbali důležitou roli draka, nechali jsme mu čestné místo na víku. Věž je natolik vysoká, že pojme i rozšíření Regent.
No a když už jsme se ponořili do Karaku, nemohli jsme si nevšimnout žetonků života, které už jen kvůli lepšímu otáčení volali po vylepšení. Ani tady samozřejmě nesmělo chybět kamenné zdivo, takže to máme pěkně sladěné :)
Chtěli jsme oživit starou technologii, která se osvědčila už při stavbě Karlova mostu, a přimíchat do šedého materiálu vajíčka, ale bohužel zase došlo k nedorozumění, a vajíčka nám velvarští opět dodali uvařená natvrdo. Nicméně jsme objevili jiný starý a velmi spolehlivý recept "Patláma patláma papriťala", takže o pevnost naší věže se nemusíte bát :)
#KamenneZdivoJeIn
(Design: Myší Doupě)